"Жасыл Ай Toyotа 2017" кампаниясының аясында "Медеуде ағаш егу"

"Жасыл Ай Toyotа 2017" кампаниясының аясында "Медеуде ағаш егу"

"Жасыл Ай Toyotа 2017" кампаниясының аясында "Медеуде ағаш егу"

"Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы алматылық Тойота және Лексус дилерлерімен және әріптестерімен бірге 50 дана Тянь-Шандық шырша екті. Науқанға 150-ден аса адам қатысты. Тянь-Шаньдық шыршалардың емдік қасиеті болғандықтан, олар денсаулық үшін де аса пайдалы.

Биыл "Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы алматылық Тойота және Лексус дилерлерімен және әріптестерімен бірге 50 дана Тянь-Шандық шырша егіп, жыл сайынғы Жасыл ай Toyota кампаниясының аясында кең ауқымды сенбілік өткізді. Өткен жылы компания осыған ұқсас шара өткізіп, 35 тал еккен болатын

Бұл жолы науқанға 150-ден аса адам қатысты. Олар жауын-шашынға қарамастан қойылған міндетке жауапкершілікпен қарады, сондықтан да ол орындалды. Табиғат пен қоршаған ортаға деген махаббат пен алаңлаушылық – бұл осы шараға қатысушылардың барлығын ынталандырған басты нәрсе.

Тянь-Шаньдық шыршалардың биіктігі 60 мтерге дейін жететіндігі белгілі, ал бағананың диаметрі 2 метрді құрауы мүмкін. Шыршалар орта есеппен 250-ден 300 жылға дейін өмір сүреді. Осы ағаштарды егу арқылы, компания болашақта әр алматылықтың таза ауада тыныстап, тамаша шыршалардың сұлулығына сүйсіну мүмкіндігіне ие боларына сенеді. Тянь-Шаньдық шыршалар емдік қасиетке ие болғандықтан, денсаулық үшін де аса пайдалы.

Жасыл Ай Toyota жыл сайынғы кампаниясы Toyota-ның 1972 жылы БҰҰ-ның Бас Ассамблеясы бекіткен Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күнім (5 маусым) атап өту идеясына неиеттестігін білдіретін жыл сайынғы жаһандық науқаны болып табылады. 1973 жылдан бастап "Жасыл Ай Toyota" кампаниясының барысында, маусым айының ішінде Toyota бүкіл әлем бойынша жас буынды қоса алғанда, жалпы қоғамның экология саласынан хабардар болуын арттырумен мақсатты түрде айналысады, сонымен қатар қоршаған ортаны қорғау және жақсартуға бағытталған нақты әрекеттер жасайды.

"Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы алматылық Тойота және Лексус дилерлерімен және әріптестерімен бірге қызметінің экологияға бағытталғандығын және өзінің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін кезекті рет көрсетіп, өзгелерді де осы науқанға қатысуға шақырды.

Тағы қараңыз

Lexus Қазақстан бойынша жаңа бес сервистік орталық ашты Lexus Қазақстан бойынша жаңа бес сервистік орталық ашты Lexus компаниясы Қазақстан мен Қырғызстанның Қостанай, Қарағанды, Павлодар, Шымкент, Орал және Бішкек сынды қалаларында дилерлік негізінде авторланған сервистік орталықтарды ашу арқылы жоғары сапалы сервистік қызметтің қолжетімділігін қамтамасыз етті. Toyota онлайн-сатылымдарды бастады Toyota онлайн-сатылымдарды бастады Toyota ресми дилерлерінің сайттарында клиенттерге үйден шықпай-ақ қалаулы автомобильді сатып алуға мүмкіндік беретін жаңа функция іске қосылды. Тойота Қызылордада бірінші сервис орталығын ашты. Тойота Қызылордада бірінші сервис орталығын ашты. Клиент бірінші орында" қағидатын басшылыққа ала отырып, "Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы Қызылорда қаласында өкілдіктің жаңа форматын іске қосты, ол клиенттерге шағын қалаларда шынайы қызмет көрсетуді жақындатуға бағытталған. Жаңа Toyota Corolla-ға Қазақстанда алдын ала тапсырыс беруге болады. Жаңа Toyota Corolla-ға Қазақстанда алдын ала тапсырыс беруге болады. Өз класындағы үстемдік: қарқынды стиль, ең жоғарғы бедел және қозғалыс жайлылығының жаңа деңгейі.
2018 жылы Toyota және Lexus автокөліктерінің рекордтық мөлшері сатылды 2018 жылы Toyota және Lexus автокөліктерінің рекордтық мөлшері сатылды Өткен жыл ел аумағында сатылымы күткеннен де жоғары нәтиже көрсеткен Toyota және Lexus маркаларының Қазақстандағы шүбәсіз танымалдығын кезекті рет растады. Көрсеткіштерге сай, брендтер Қырғызстан нарығын да дәл сондай қарқынмен жаулап келеді. Toyota балалар үшін жол қозғалысының қауіпсіздігі бойынша кампанияны іске қосты Toyota балалар үшін жол қозғалысының қауіпсіздігі бойынша кампанияны іске қосты "Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы кішкентай жаяу жүргіншілердің қауіпсіздігіне мән беріп, төменгі сынып оқушыларына жол қозғалысының қауіпсіздігін оқыту бойынша Toyota-ның Kids' Road Safety ("Балалардың жолдағы қауіпсіздігі") әлеуметтік жобасын бастады. Тойота барлық хабарламаларында өзінің жаңа дизайнын таныстыруда Тойота барлық хабарламаларында өзінің жаңа дизайнын таныстыруда Тойота өзінің жаңартылған логотипі мен мәтіні бар жаңа дизайнын Еуропада нарығына ұсынады. Алматыда «Бұл күте тұрады!» атты әлеуметтік эксперимент өтті. Алматыда «Бұл күте тұрады!» атты әлеуметтік эксперимент өтті. Алматы қ. әкімдігі мен «Тойота Мотор Қазақстан» компаниясы, Қазақстан мен Қырғызстандағы Toyota және Lexus брендтерінің ресми дистрибьюторы, «Бұл күте тұрады!» атты автокөлікті жүргізу үстінде ұялы телефонды пайдалану қаупіне арналған шара өткізді.