Ұсынысты сұрату
Өз автокөлігіңізді бағалаңыз
Тойота орталығын табу
Кітапша сұрату
Өз Toyota-ңызды жасаңыз

Toyota Сервис Менеджмент

Intro text

Құрметті клиенттер!

Toyota компаниясы дилерлік орталыққа келудің Сіз үшін өте ыңғайлы болуы үшін, ал көрсетілетін қызмет түрлерінің аса сапалы болуы үшін бар күшін салады.

Ол үшін біз қызмет көрсету сапасы мен клиенттің көңілінен шығу мүмкіндігін арттыруға, сонымен қатар Toyota дилерінің жұмысының тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін Toyota Компаниясының стандарттарын дилердің бизнес-процесіне енгізе отырып, сатылымнан кейінгі қызмет көрсету сапасын арттыру үшін жұмыс істейміз.

Осы мақсатта 2013 жылдан бастап Қазақстандағы Toyota дилерлік орталығында барлық процесстерді Toyota-ның әлемдік стандарттарына сай құрудың негізі болып табылатын Toyota Сервис Менеджмент (TSM) бағдарламасы іске қосылды.

TSM бағдарламасы Toyota Өндірістік Жүйесінің (TPS) негізгі қағидалары мен стандарттарына негізделеді

TSM-нің негізгі қағидалары:

қызмет көрсетудің барлық кезеңдерінде өндірістік шығынды (Muda) азайту;
өндірістік қуатты біркелкі үлестіру (Heijunka);
өндірістік процессте пайда болуы мүмкін мәселелерді анықтап, оларды жою бойынша шараларды қолдану (Jidoka);
үздіксіз жетілу.

Клиент үшін артықшылықтар:

клиентке бағдарланған қызмет;
сапалы жөндеу жұмыстары;
жөндеу жұмыстарының уақытын оңтайландыру;
қосалқы бөлшектерді жеткізу мерзімін оңтайландыру;
клиентпен қарым-қатынастағы ашықтық.

Тағы қараңыз

Lexus Қазақстан бойынша жаңа бес сервистік орталық ашты Lexus Қазақстан бойынша жаңа бес сервистік орталық ашты Lexus компаниясы Қазақстан мен Қырғызстанның Қостанай, Қарағанды, Павлодар, Шымкент, Орал және Бішкек сынды қалаларында дилерлік негізінде авторланған сервистік орталықтарды ашу арқылы жоғары сапалы сервистік қызметтің қолжетімділігін қамтамасыз етті. Toyota онлайн-сатылымдарды бастады Toyota онлайн-сатылымдарды бастады Toyota ресми дилерлерінің сайттарында клиенттерге үйден шықпай-ақ қалаулы автомобильді сатып алуға мүмкіндік беретін жаңа функция іске қосылды. Тойота Қызылордада бірінші сервис орталығын ашты. Тойота Қызылордада бірінші сервис орталығын ашты. Клиент бірінші орында" қағидатын басшылыққа ала отырып, "Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы Қызылорда қаласында өкілдіктің жаңа форматын іске қосты, ол клиенттерге шағын қалаларда шынайы қызмет көрсетуді жақындатуға бағытталған. Жаңа Toyota Corolla-ға Қазақстанда алдын ала тапсырыс беруге болады. Жаңа Toyota Corolla-ға Қазақстанда алдын ала тапсырыс беруге болады. Өз класындағы үстемдік: қарқынды стиль, ең жоғарғы бедел және қозғалыс жайлылығының жаңа деңгейі.
2018 жылы Toyota және Lexus автокөліктерінің рекордтық мөлшері сатылды 2018 жылы Toyota және Lexus автокөліктерінің рекордтық мөлшері сатылды Өткен жыл ел аумағында сатылымы күткеннен де жоғары нәтиже көрсеткен Toyota және Lexus маркаларының Қазақстандағы шүбәсіз танымалдығын кезекті рет растады. Көрсеткіштерге сай, брендтер Қырғызстан нарығын да дәл сондай қарқынмен жаулап келеді. Toyota балалар үшін жол қозғалысының қауіпсіздігі бойынша кампанияны іске қосты Toyota балалар үшін жол қозғалысының қауіпсіздігі бойынша кампанияны іске қосты "Тойота Мотор Қазақстан" компаниясы кішкентай жаяу жүргіншілердің қауіпсіздігіне мән беріп, төменгі сынып оқушыларына жол қозғалысының қауіпсіздігін оқыту бойынша Toyota-ның Kids' Road Safety ("Балалардың жолдағы қауіпсіздігі") әлеуметтік жобасын бастады. Алматыда «Бұл күте тұрады!» атты әлеуметтік эксперимент өтті. Алматыда «Бұл күте тұрады!» атты әлеуметтік эксперимент өтті. Алматы қ. әкімдігі мен «Тойота Мотор Қазақстан» компаниясы, Қазақстан мен Қырғызстандағы Toyota және Lexus брендтерінің ресми дистрибьюторы, «Бұл күте тұрады!» атты автокөлікті жүргізу үстінде ұялы телефонды пайдалану қаупіне арналған шара өткізді. «Toyota жасыл айы» науқаны аясында Halyk Arena аумағында ағаш отырғызу «Toyota жасыл айы» науқаны аясында Halyk Arena аумағында ағаш отырғызу Компанияның экологиялық акциялары қоршаған ортаны сақтауға және қалалық климатты сауықтыруға бағытталған.